TWÓJ KOSZYK

Twój koszyk jest pusty

DO KASY

FAQ

Najczęściej 
zadawane pytania

  • Zamówienia i przetwarzanie
  • Online Shop
  • Wszystkie FAQs w skrócie

    Zapomniałem hasła.

    W takim przypadku można ustawić nowe hasło, klikając przycisk "Zapomniałem hasła" na stronie logowania do panelu klienta sklepu.

    Nie mogę zalogować się na moje konto klienta.

    Sprawdź, czy poprawnie wpisałeś adres e-mail i hasło.

    Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, możesz poprosić o nowe hasło klikając na przycisk "Zapomniałem hasła" na stronie logowania do strefy klienta.

    Nie otrzymałem jeszcze swojego zamówienia, choć termin dostawy został osiągnięty.

    Wraz z potwierdzeniem wysyłki wysłaliśmy Ci link do śledzenia, dzięki któremu możesz sprawdzić aktualny status dostawy przesyłki.

    Nie otrzymałem potwierdzenia doręczenia.

    Jeśli nie otrzymałeś listu przewozowego, wyślij nam krótką wiadomość poprzez nasz formularz kontaktowy.

    Jakie są opcje wysyłki zamówionych produktów?

    Oferujemy odpłatną standardową dostawę produktów na terenie Polski. 

    Standardowa opcja dostawy nie obejmuje kosztów wniesienia, składania lub montażu urządzeń, dostawy w zawężonych godzinach doręczeń. 

    Koszt dostawy jest każdorazowo podany przy składaniu zamówienia w naszym sklepie przed złożeniem zamówienia.

    Opcjonalnie możesz zamówić produkt w naszym sklepie z odbiorem własnym w siedzibie firmy. 

    Odbiór jest możliwy po wcześniejszym umówienie dnia i godzin odbioru. Towary zakupione i opłacone w całości wydajemy w dni robocze w godzinach od 8:15 do 15:45 (Pon. - Pt.).

    W przypadku dodatkowy pytań prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem formularza na stronie sklepu.


      Nie otrzymałem faktury.

      Jeśli nie otrzymałeś faktury, wyślij nam krótką wiadomość poprzez nasz formularz kontaktowy.

      Czy mogę również zapłacić za pomocą płatności BLIK?

      Tak, oferujemy również możliwość opłacenia zamówienia przez BLIK.

      Co zrobić, gdy moje pieniądze nie zostały jeszcze pobrane z konta, ale zamówienie zostało złożone w sklepie?

      Pieniądze są zwykle pobierane z konta Klientów po krótkim czasie. Jeśli trwa to trochę dłużej, sprawdź ponownie, czy Twoje zamówienie zostało rzeczywiście poprawnie złożone. 

      Warunkiem poprawnego zakończenia płatności i przekazania środków do naszego sklepu jest autoryzowania płatności w Twoim Banku lub w aplikacji bankowej.

      Bez poprawnego zakończenia płatności i przekazania środków na rachunek naszego sklepu nie rozpoczniemy realizacji złożonego przez Ciebie zamówienia.

      Czy sklep internetowy oferuje również płatność w ratach?

      Tak, oferujemy Państwu możliwość finansowania zakupu za pośrednictwem systemu ratalnego mRaty mBank SA 

      Jakie są opcje płatności w sklepie johnsonfitness.pl?

      Oferujemy następujące opcje płatności:


      - przelew internetowy na rachunek sklepu

      - online przez bramkę PayNow.pl, w tym płatności BLIK SA

      - karta kredytowa VISA, MASTER CARD obsługiwane przez Blue Media SA

      - zakupy na raty konsumenckie w systemie mRaty mBank SA

        % KOD JFW13 %
        % KOD JFW13 %